Účet Managed VPS / Profi VPS

Stav

Přehled limitů účtu a jejich využití. Celkové zaplnění prostoru v jednotlivých sekcích (databáze, www, email). Aktuální počet domén, databází. Datum expirace zákaznického účtu. IPV4 a IPV6 adresu www serveru (A a AAAA záznam). Adresu host serveru (CNAME záznam) pro připojení pomocí FTP.

V druhé záložce “Domény” lze vidět seznam domén pod hostingovým účtem, společně s datumem jejich expirací. Informace “Plátce Savana” znamená že doména je registrována a placena skrze nás. Informace “DNS servery” je informace zda doména směřuje na Váš hosting skrze nameservery (či NSSET).

Požadavek

Přehled a možnost zaslat autorizovaný požadavek pro technické a obchodní oddělení. Například pro změnu tarifu hostingu, aktivaci nějaké služby či pomoc s odstraněním dat na FTP atd.

Fakturace

Záložka “Výzvy k platbě” zobrazuje aktuální seznam zaslaných výzev k platbám za poslední 3 měsíce. Samotné výzvy lze samozřejmě zobrazit celé a to skrze ikonu “Zobrazit”. Při prokliku na ikonu “Zobrazit” se Vám otevře dokument s příslušnou fakturou ve formátu PDF.

Přehled všech vystavených faktur za hostingový program, domény či jiné služby zobrazíte v záložce “Faktury”.

Poslední záložka “Nastavení” Vám umožní prodloužit či zkrátit periodu platby za hostingové služby.

Slevové kupóny

Možnost vložení slevových kupónů pro využití v rámci účtu za přísun nových zákazníků.

Kontakty

Fakturační a doručovací adresy. Věnujte prosím této sekci zvýšenou pozornost a aktualizujte údaje, které se mění. Tyto údaje slouží například pro generovaní faktur. Při ztrátě přístupových údajů pak máte možnost si nechat na kontaktní email zaslat žádost na změnu hesla. Také výzvy k prodloužení platnosti hostingu jsou zasílány na tyto adresy.

PIN

Formulář pro nastavení telefonního PINu. Telefonní PIN nám můžete sdělit v rámci telefonního hovoru se zákaznickou podporou a ta bude mít ověřeno že se baví se správcem či majitelem hostingového účtu. Díky ověření totožnosti s Vámi může zákaznická podpora sdělit informace o Vašem účtě a konkrétně Vám pomoci s nastavením. PIN neslouží k žádné autorizaci změn či předávání autorizovaných požadavků, k tomu slouží sekce “ÚČET - POŽADAVEK”.

GDPR

Tato sekce nabízí podpis smlouvy o zpracování osobních údajů pro účely GDPR.

Změna hesla

Formulář pro změnu hesla pro přístup do administrace hostingového účtu.

Logy

Seznam akcí prováděných prostřednictvím administrace hostingové účtu. Lze tak zkontrolovat kdo a z jaké IP adresy přistupoval k administraci a kdy se jednotlivé služby nebo změny prováděli.

Propojené účty

Tato sekce umožňuje propojit administrační rozhraní více účtů. Díky tomu se poté můžete přihlásit do jednoho z nich a libovolně přecházet mezi propojenými účty.

Záložka “Propojeno k” informuje které účty jsou propojeny s Vaším účtem. Tedy jejich administrátoři a správci mohou přistupovat do Vašeho účtu.

Zálohy

Zálohy jsou prováděny pravidelně a archivováno je minimálně 10 posledních záloh. Do těchto záloh lze přistoupit skrze jakékoli FTP klienta a nebo skrze WebFTP (odkaz do záloh skrze WebFTP naleznete v sekci “ÚČET - STAV” u kolonky “Zálohy”). Více informací naleznete v nápovědě na adrese zde.

English Česky Dutch