Upozorňujeme, že tento návod se týká jen a pouze Managed VPS a Profi VPS. Informace o spojení do záloh k Webhosting či WordPress hosting naleznete na odkaze zde.
Po přihlášení do administrace hostingového účtu, můžete nalézt sekci “ÚČET - ZÁLOHY” kde lze získat stávající přihlašovací údaje (popřípadě je upravit) pro připojení do záloh.
Pozor, projevení změny hesla k serveru záloh může trvat až 30 minut.
Za získáním zálohy lze využít dvou způsobů:
1) Můžete se připojit skrze WebFTP přímo v prohlížeči. Adresu WebFTP naleznete v administraci Vašeho hostingového účtu v sekci “ÚČET - STAV” u kolonky “Zálohy”.
2) Nebo pomocí jakéhokoli lokálního FTP klienta (Filezilla, Total Commander atd.) kde jako adresu serveru/hostitele uvedete backup.název_hostingového_účtu.savana-hosting.cz.
Dále stačí v obouch případech jen zadat název účtu a příslušné heslo (zvolte pasivní režim připojení). V případě práce s vícero soubory doporučuji použít FTP klienta.
Server | Login | Heslo |
---|---|---|
backup.nazev_hostingoveho_uctu.savana-hosting.cz | nazev_hostingoveho_uctu | heslo_k_zaloham |
Nadále je taktéž pro přihlášení možnost zvolit klasickou nešifrovanou komunikaci, případně skrze ftp-ssl (v FTP klientech často označována jako “explicitní TLS”).
Po přihlášení lze vidět výpis složek které v názvu obsahují datum kdy byly vytvořeny. Zálohy jsou prováděny z Vašeho webového prostoru, tak i databází a emailů.
V případě emailů je však záloha ukládána v hrubém formátu poštovního serveru (neobsahuje jen poštu ale i nastavení webmailů atd.) a proto je třeba ji vložit přímo naším administrátorem na poštovní server. Tedy obnova emailových schránek. či obsahu v nich, je placenou službou dle ceníku.